Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 28., csütörtök

2014-08-28

Arról fogja megtudni mindenki, hogy az én tanítványaim vagytok, ha szeretitek egymást. (Jn 13:34-35)

Azt első keresztyénekre azt mondták a kívülállók: „Nézzétek, hogy szeretik egymást!" Ez volt a bizonyíték a Krisztushoz tartozásukról. De ezt Jézus előre megmondta. Erről is szól a mai Igénk. És itt kell magunkra vonatkoztatni az Igét és azon elgondolkodni, hogy ránk, ma élő tanítványokra szintén ezt mondják? S mielőtt megítélnénk mások szeretetét, hozzáállását, szólok, hogy ne tegyük. Csak a magunkét tehetjük mérlegre, az Ige mérlegére. Az én szeretetem milyen? Mit tapasztalnak belőlem, a szeretetemből az emberek, a körülöttem élők, a gyülekezetem tagjai?
Szeress! Könnyű és egyben fontos is ezt kimondani, de sokkal nehezebb megélni. Pedig ez a feladatunk. Kérd az Urat, hogy legyen segítségedre ebben is!

A nap gondolata:

A szeretet himnuszát, az I. Korintus tizenhármat, gyakrabban szoktuk dicsérni, mint gyakorolni.