Keresés ebben a blogban

2014. november 5., szerda

2014-11-05

Örülök, hogy minden tekintetben bízhatom bennetek. (2Kor 7:16)

Én ezt az Igét sokáig nem ismertem. Hiába voltam már évek óta a Bibliát naponta olvasó ember, nem találkoztam vele. Mígnem hívő fiatal ismerősöm két lelki jó barátjának valamilyen alkalomból ezt az Igét írta, és én éppen ott voltam, amikor örvendezve olvasták ezeket a szavakat. Bennem maradt a jelenet is és az Ige is. Mélyen érintett. Ha azt mondja valaki, hogy 2Korinthus 7:16, tudom, hogy ez a mondat van ott megírva: „Örülök, hogy minden tekintetben bízhatom bennetek." Pál ezt azoknak a korinthusiknak írta, akik megbántották. Hogyan tudott mégis bízni bennük, ráadásul minden tekintetben? Úgy, hogy Krisztusban látta a korinthusi gyülekezet tagjait. Nemcsak gyarló énjüket, hanem a Krisztusban megváltott életüket is látta.
Ritka manapság ez a bizalom, mely kicsendül az Igéből. „Ne bízz senkiben, nem fogsz csalódni" – mondta valaki a közelmúltban. Bízzak, vagy ne bízzak másokban? Ám megfordítható ez a kérdés: nézd onnan a dolgokat, hogy te mennyire vagy megbízható? Hányan bízhatnak benned? Minden tekintetben megbízható vagy? Engedd Krisztust naggyá lenni életedben, és minél nagyobbá lesz Ő, te annál megbízhatóbb ember leszel…

A nap gondolata:

Megnyeri az emberek szívét, aki a magáét adta oda nekik. (Victor János)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése