Keresés ebben a blogban

2014. november 17., hétfő

2014-11-17

 Az az indulat legyen bennetek, ami Krisztus Jézusban is megvolt… (Fil 2:5)
Vannak indulatos emberek. Ők könnyen kijönnek béketűrésükből és hamar felcsattannak, valamint előfordul, hogy nem igen válogatják meg szavaikat bizonyos esetekben. Á, én nem ilyen vagyok – mondhatod magadban megnyugodva, amikor olvasod ezeket a sorokat. Ez örvendetes, ha így van. De szokott-e elragadni a hév időnként, kiborít-e a házastársad, a gyermeked, a munkatársad, a szomszédod, vagy bárki, hogy indulatba jöjj és felemeld a hangodat? Ugye ez már veled is megesett néhányszor? Ha igen, akkor ne bagatellizáld el. Van, aki megteszi. Ó, én is ember vagyok, ez bárkivel előfordulhat. Egy kis indulat, ajtócsapkodás, ez belefér. Tényleg? Aztán csodálkozol, hogy szétesik a házasságod, elidegenedik tőled a gyermeked, nem bízik meg benned a munkatársad? Ne csodálkozz, inkább kezeltesd magad: engedd, hogy az Áldott Orvos, az Úr Jézus kezelésbe vegyen! Tanulj Jézustól, aki alázatos és engedelmes volt Atyja iránt. Ő nem önmagát állította a középpontba, hanem az Atya vele való akaratát, ezért tudott még a kereszten is imádkozni azokért, akik odajuttatták. Nekem van mit tanulnom Jézustól az indulataimmal kapcsolatban is. Te hogy látod saját helyzetedet?  

A nap gondolata:

Aki megtalálja Jézust, drága kincset, sőt mindenekfelett való kincset talál. És aki elveszti Jézust, nagyon sokat, sőt többet veszít az egész világnál. (Kempis Tamás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése