Keresés ebben a blogban

2015. január 27., kedd

2015-01-27

„Jöjjetek utánam, és én emberhalászokká teszlek titeket." (Máté 4:19)
Jézus követésének van nehéz és könnyű oldala is. Tudjátok mi a könnyű ebben? Az, hogy nem nekünk kell kitalálni az irányt. Utána kell mennünk, az Ő terveit kell megvalósítanunk. S hogy mi a nehéz? Az engedelmesség, az Úrra való ráhagyatkozás. Az, hogy elfogadjam, bár nekem is van tervem, én is gondolom valahogyan, az övé jobb, sőt az övé a jó. Hátratenni önmagam, a saját vágyaimat, az elgondolásaimat és azt mondani, hogy Uram, legyen, ahogyan te akarod. Ez benne a nehézség, s ez embert próbáló.
De én ilyen engedelmes, az Úr szavára figyelő életet kívánok mindnyájunknak. Legyünk ráhangolódva az Úr vezetésére és engedjük, hogy életünk irányát Ő szabja meg! Ezen van áldás, és csak ebben van békessége Krisztus mindenkori tanítványainak.        

A nap gondolata:

Megköszönök és megáldok minden sebet, amit kaptam; megkövetek mindenkit, akit megbántottam, és derült szívvel elmegyek az én hű és örök Gazdám békességébe. (Ravasz László)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése