Keresés ebben a blogban

2015. április 7., kedd

2015-04-07

Minden imádságotokban és könyörgésetekben imádkozzatok mindenkor a Lélek által. (Efezus 6:18)
Az imádság egy nélkülözhetetlen lelki fegyver. Mindig kéznél van. Ez egy olyan lelki fegyver, melyet nem lehet otthon hagyni. A Bibliánk otthon maradhat, és legfeljebb a szívünkben vihetünk magunkkal Igéket belőle, de imádkozni bárhol lehet. A korlátokat nem ismerő Istent a világ bármely pontján megszólíthatjuk. Bárcsak meg is tennénk! Egy bizonyságtételt hadd osszak meg veletek, melyet nemrég csendességemben olvastam egy áhítatos füzetben. Egy német hölgy fogalmazta meg a következőket: „Imádság és Isten szava nélkül soha nem teszem ki a lábam a házból. Ezzel a régi fogadalommal kezdtünk neki a bibliaolvasásnak az ifjúsági körben. A 40 éven át folytatott bibliaolvasás nagy nyereséget hozott számomra a Biblia ismerete mellett. De igazán fontos csak akkor lett nekem Isten Igéje, amikor észrevettem, hogy már nem kötelességteljesítésről és tudásom gyarapításáról van szó, hanem szívesen olvasom a Bibliát. Lehetőleg naponta. Hogy is tudhatnám meg másképpen, kicsoda az Isten és mit akar nekem mondani? Ez egyáltalán nem unalmas. Mindig felfedezek valami újdonságot, és mindig adódik valami, amin dolgozhatok magamban. Voltak idők, amikor nehezebben ment a bibliaolvasás. Amikor például csalódtam keresztyénekben, akik igazságtalanok voltak velem. De éppen akkor fedeztem fel a Szentírásban, hogy Isten más. Kijelentéseivel új erőt adott. Különösen szívesen olvasom, amit Pál a börtönből írt kedves gyülekezetének Filippiben. Ugyanakkor ma is nehéznek találom, ha Isten ítéletéről, háborúról, vérontásról van szó. A lényeg: Biblia nélkül lelkileg éheznék." Vajon mi is ezt gondoljuk és így élünk?

A nap gondolata:

Az imádság nem arról szól, hogy miképpen változzanak meg dolgok körülöttem, hanem arról, hogy miképpen változzak meg én. És ha én megváltoztam, megváltozott a világom is. (Németh Dávid)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése