Keresés ebben a blogban

2015. május 25., hétfő

2015-05-25

Nem mondtam-e neked, hogy ha hiszel, meglátod az Isten dicsőségét? (János 11:40)
Vannak emberileg reménytelen helyzetek. Olyanok, melyekben nincs esély a jobbra, a többre, a felemelőbbre. Csak mélység van. A nyomorúság mélysége. A kérdéseink, a vádjaink, a miértjeink mélysége. Lázár halála kapcsán ebbe a mélységbe kerültek a testvérei. Márta és Mária egyaránt azt mondta Jézusnak: Uram, ha itt lettél volna, nem halt volna meg…
Mai Igénket Mártának mondja Jézus. Szavai beleragyognak a szomorúság sötétjébe, a fájdalom, a gyötrelem fénytelen állapotába. Én mondom. Higgy! Meglátod az Úr dicsőségét. – mondja Jézus. Pár pillanat múlva Jézus rövid imát mond és előszólítja Lázárt a sírból. Igen, a halott Lázárt, aki élve jön ki a sírból, noha már eltemették.
Ha nehéz helyzetben vagy, ha reménytelennek látod életed, figyelj Jézusra! Ő mondja neked, hogy higgy, hogy bízz benne és az Isten dicsőségét megtapasztalod. A közelmúltban átéltem ennek az Igének valóságát. Mélyen voltam, a hitem is összezsugorodott. Ekkor ezt az Igét kaptam. Elkezdtem belekapaszkodni és átéltem a csodát. Jézus megmondta előre, elhittem neki és megtörtént. Higgy te is! Vedd komolyan Jézust és minden szavát…

A nap gondolata:

A hit nem erőlködés, hogy egy tételt elhiggyünk, hanem magunk odaengedése Annak, aki szeret minket, s egyszülöttét értünk a halálba adta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése