Keresés ebben a blogban

2016. május 8., vasárnap

2016-05-08

Bizony megemésztetünk a te haragod által. (Zsolt 90,7a)
Miért és mire haragszik az Isten? Az Ige eligazít bennünket. Azt tapasztaljuk, hogy Isten a bűn miatt és a bűnre haragszik. Isten szentsége és tisztasága nem szenvedheti el a bűnt. Isten előtt minden bűn utálatos és megvetett. A vallásos embereknek igen sűrű szavajárása ez: „Nem vagyok bűnös, mert én nem loptam, nem csaltam, nem öltem, nem hazudtam, börtönben nem ültem." Igen ám, de Isten előtt nem csak az bűn, ami az emberek előtt. A világi törvény irigységért senkit nem büntet meg, sem azért, ha valakiben valaki iránt nincsen szeretet. Isten előtt a szeretetlenség, az irigység, a pártoskodás, a széthúzás, a hűtlenség, a káröröm, és minden utálatos bűn, ami az Ő Szentlelkének törvényeivel ellenkezik.
Mivel pedig nincsen bűn nélkül való ember, éppen ezért Isten haragja mindenre és mindenkire elhatott.
Isten előtt nincs különbség bűn és bűn között. Minden bűn egyaránt utálatos az Ő szemében. Te most éppen milyen bűnnel küzdesz? Ne feledd, van segítség! „Ha megvalljuk bűneinket, hű és igaz, hogy megbocsássa bűneinket és megtisztítson minket minden hamisságtól." (1Jn 1,9) (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Az Ördög így szól: Tagadd el bűneidet és halj meg. A Szentlélek így: Valld meg bűneidet Istennek és élj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése