Keresés ebben a blogban

2016. június 17., péntek

2016-06-17

Csodálatos gyógyulás

Az elveszettet megkeresem, s az elűzöttet visszahozom, s a megtöröttet kötözgetem, s a beteget erősítem; és a kövéret s erőset elvesztem, és legeltetem őket úgy, mint illik. (Ez 34,16)
Fritz Oetzbach, ahogy sokan nevezik Fritz testvér (1850-1909) a németországi diakóniai szolgálat egyik vezető személyisége, Isten áldott életű embere volt. Tizenhét évig nyomta a betegágyat. Orvos, orvosság mit sem segített rajta, állapota egyre rosszabbodott, végül egész hitével Jézusba kapaszkodott, s ekkor egy szempillantás alatt meggyógyult. Ezt így írja le: „Szívem ujjongott. Nem tudtam tovább fekve maradni. A takarót lerántottam magamról és felkeltem. Amikor a lábaim a padlót érték, úgy éreztem, hogy recseg, ropog minden egyes tagom. Testem kiegyenesedett és Jézus nevében járni kezdtem. Hat lépést tettem a szobában. Alig tudtam mi történik velem. Olyan volt az egész, mintha álomban járnék. Az Úr 17 évi betegség után teljesen meggyógyított!"
Istennek semmi sem lehetetlen! (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Hidd el, amit Isten mond, és nemcsak abban fogod örömödet lelni, amit Isten tesz, hanem boldog örvendezéssel tölt meg, ami Isten maga.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése