Keresés ebben a blogban

2016. június 30., csütörtök

2016-06-30

 Sokan mondják majd nekem ama napon: Uram, Uram, nem a te nevedben prófétáltunk-e, nem a te nevedben űztünk-e ki ördögöket, és nem a te nevedben tettünk-e sok csodát? És akkor kijelentem nekik: Sohasem ismertelek titeket, távozzatok tőlem, ti gonosztevők!" (Máté 7:22-23)
 Ugye, Uram megérted? Nem mehetek!
Kegyetlenül fáradt vagyok. Egész héten a hajtás, valamikor nekem is ki kell pihennem magamat!
Be kell mennem aznap dolgozni... így hát nem tudok találkozni veled!
Pontosan akkorra tették az óvodai (iskolai, középiskolai…) ballagást. Tehetek én erről? Ne haragudj, de nem mehetek ezen a napon istentiszteletre!
Fáj a fejem... nem tudok menni.
Vendégem jön aznap, nem hagyhatom magára.
Ezen a napon nem mehetek istentiszteletre, mert elutazom. Holnap egy régi barátnőmmel szeretnék találkozni, hozzá megyek.
Kár, hogy éppen ma van szombat, nekem a temetőbe kell mennem.
Osztálytalálkozó lesz szombaton, ezért hát most nem megyek istentiszteletre.
Tudod, Uram, halottak napja van, és mit mondanának a többiek?
Gondolom, tudnád folytatni a sort. Hogy te éppen akkor miért nem tudsz részt venni az imaalkalmon, a bibliaórán vagy az istentiszteleten.
Mit szólnál az Úrtól jövő ilyen válaszhoz?
– Rendben, gyermekem! Én nem haragszom! Hiszen úgysem ismerjük egymást!
Sokan mondják majd nekem ama napon: Uram, Uram, nem a te nevedben prófétáltunk-e, nem a te nevedben űztünk-e ki ördögöket, és nem a te nevedben tettünk-e sok csodát? És akkor kijelentem nekik: Sohasem ismertelek titeket, távozzatok tőlem, ti gonosztevők!" (Máté 7:22-23)

A nap gondolata:

Magammal több bajom van, mint bárki mással. (Moody)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése