Keresés ebben a blogban

2016. július 26., kedd

2016-07-26

Elragadod őket; olyanokká lesznek, mint az álom… (Zsolt 90,5a)
Nem egyszer tapasztaltam, hogy ha Istenben megbékélve hajtottam fejem álomra, akkor nyugodtak voltak az álmaim. Az Úr álmomban is szólt hozzám. Valóban beteljesedett rajtam a zsoltár szava: 
"Szerelmesének álmában is ad eleget." (Zsolt 127,2) 
Ilyenkor úgy keltem fel, mint aki nagy nyereséget talált.
De megtörtént már az is, hogy az ördög lett álmaim ura. Ilyenkor becsapódtam, mert az ördög a hazugság atyja. Ha álmaimnak ő lesz az ura, akkor az álmaim is csak hazugok. Volt amikor, olyat néztem lefekvés előtt a televízióban, videón, számítógépen, ami egyáltalán nem volt építő, sőt félelmetes volt, akkor az álmaim is gyötrőek voltak, mert helyt adtam az ördögnek.
Fontos tehát, hogy lefekvéskor imádságban köszönjem meg az elmúlt napot Istennek, Vele csendesedjek el, és Ő őrizni fog engem az éjszaka sötétjében is.

A nap gondolata:

Az igazi bátorság nem a félelem hiánya, inkább a félelem legyőzése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése