Keresés ebben a blogban

2017. január 13., péntek

2017-01-13

Kit szeretsz jobban?

 Jobban szeretsz-é engem ezeknél? (Jn 21,15)
Szinte minden kívánságát ebben az egyben foglalja és sűríti össze az Úr. Nem ok nélkül. A többinek is ebben van a titka. Ha valaki mindenek fölött szereti Jézust, akkor a többi már könnyen fog menni, de ha nem, akkor minden igyekezete kudarcot vall.
"Aki inkább szereti atyját és anyját, hogy nem engemet, nem méltó én hozzám; és aki inkább szereti fiát és leányát, hogy nem engemet, nem méltó én hozzám. És aki föl nem veszi az ő keresztjét és úgy nem követ engem, nem méltó én hozzám." (Mt 10,37-38)
Azért kérdezte meg Pétertől az utolsó alkalommal a Genezáreti tó partján? „Jobban szeretsz-é engem ezeknél?"
Ezt kérdezi ma is minden követőjétől.
(Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Aki meg akarja ismerni a szeretetet, az menjen a keresztre feszítés hegyére, és szemlélje ott a Fájdalmak Emberének halálát. (Spurgeon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése