Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 18., hétfő

2017-09-18

Kicsoda Jézus Krisztus? – Alfa: Kezdet

 „Én vagyok az Alfa és az Omega, kezdet és vég." (Jel 21,6)
Hogy mennyire Jézus a kezdet bizonyítják Pál apostol szavai, aki ezt írja a kolossébelieknek: 
„Mert Ő benne teremtetett minden, ami van a mennyekben és a földön, láthatók és láthatatlanok, akár királyi székek, akár uraságok, akár fejedelemségek, akár hatalmasságok; mindenek Ő általa és Ő reá nézve teremttettek; És Ő előbb volt mindennél, és minden Ő benne áll fenn." (Kol 1,16-17)
Annyiféle kezdete lehet az életünknek. Annyiféle kezdete lehet a napjainknak. Sokszor el is veszíthetjük, hogy honnan kezdünk, honnan indulunk. Kezdhetem magammal, és bizony olyan sokszor magammal kezdem. Kezdhetem másokkal. Kezdhetem a pénzügyeimmel. Kezdhetem a politikával. Kezdhetem a problémákkal.
„Én vagyok a… kezdet." Ez segít nekünk újra visszatérni a helyes kezdőponthoz, mert a kiindulópont maga Jézus Krisztus.
Jézussal kezdj az életedben. Jézussal kezdj a gyülekezetben, Jézussal kezdj a családodban. Vele kezdj a kapcsolataidban. Mondd ki: mától Veled akarom kezdeni életemet, a napjaimat.
Adja az Úr, hogy az az új kezdet, amit Jézus Krisztusban öleltél magadhoz, egyre erősebben, egyre hatalmasabban átjárjon téged! (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

A helyes imádság nem árurendelés, hanem közösségápolás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése