Keresés ebben a blogban

2017. szeptember 21., csütörtök

2017-09-21

Kicsoda Jézus Krisztus? – Utolsó

„Ne félj; én vagyok az Első és az Utolsó." (Jel 1,17)
Jézus utolsó. Nem olyan értelemben, hogy életünkben utolsó helyre tehetjük, hanem, hogy Vele fogunk utoljára is találkozni. Eljön az az idő, hogy mindenki meglátja Őt, még azok is, akik általszegezték: „És reám tekintenek, akit átszegeztek, és siratják őt, amint siratják az egyetlen fiút" (Zak 12,10).
A Jelenések könyvében is azért olvassuk: „Ne félj; én vagyok az Első és az Utolsó, És az Élő; pedig halott voltam, és ímé élek örökkön öröké Ámen."
„Mert nékünk mindnyájunknak meg kell jelennünk a Krisztus ítélőszéke előtt, hogy kiki megjutalmaztassék a szerint, amiket e testben cselekedett, vagy jót, vagy gonoszt." (2Kor 5,10)
Az utolsó szó mindig Jézusnál van. A Sátán becsapása, hogy éld az életed, mert úgyis belehullsz a megsemmisülésbe. Jób erről így beszél: „Mert én tudom, hogy az én megváltóm él, és utoljára az én porom felett megáll." (Jób 19,25)
Neked milyen lesz az utolsó találkozásod Jézussal? Örömteli vagy rettenetes? (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Élj úgy, hogy minden nap számít!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése