Keresés ebben a blogban

2018. augusztus 20., hétfő

2018-08-20

„Egyik ember formálja a másikat." (Péld 27:17)
Nemcsak a kimondott, hanem a leírt szavainkra is figyelnek. Az egyre elterjedtebb közösségi internetes oldalak világában higgyük el, hogy nem mindegy, mit írunk le. Az is rólunk árulkodik, amiket kiteszünk közszemlére, olvasásra, vagy ahogyan reagálunk másokra. Át kell éreznünk, hogy mint Jézus szolgái ez is egy lehetőség arra, hogy megmutassunk a hitünkből valamit.
„Sokat jelent nekem, amiket ki szokott tenni." – fogalmazott valaki egy illetőnek. S én is jártam már így. Nem szoktam sem lájkolni, sem kommentelni, mert kiteszem az oldalamra, amit odaszánok és elhagyom a közösségi oldalt, de előfordult, hogy ráakadtam valakinek a léleképítő írásaira. Messze lakunk egymástól, de a közelmúltban összefutottunk egy rendezvényen és elmondtam neki. Nagyon köszönte a visszajelzést...
Írj az Úrnak tetsző, embertársaidat építő dolgokat! (Katona Béla)

A nap gondolata:

Ha egyszer egy szó elhagyta a szádat, azt többé nem lehet visszavonni, és ezen a világ összes bocsánatkérése sem változtat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése