Keresés ebben a blogban

2018. október 24., szerda

2018-10-24

Ő választott ki 2.

Nem ti választottatok ki engem, hanem én választottalak ki, és rendeltelek titeket arra, hogy elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon, hogy bármit kértek az Atyától az én nevemben, megadja nektek. (Jn 15,16)
Ő választott ki minket arra, hogy a mi hazánk polgárai legyünk. Ha nekünk kellett vagy lehetett volna választani, talán egy olyan nemzet fiai szerettünk volna lenni, ahol gazdagság és jólét van, aminek nyelve világnyelv, amivel mindenhova el lehet menni.
De nem mi választottuk ki, hogy melyik nemzet gyermekei legyünk, Ő választott ki erre. S neki tetszett, hogy legyünk egy sok szenvedésen átment nemzetnek gyermekei és osztozzunk ennek minden nyomorúságában és hordozzuk súlyos keresztjét.
Isten arra hívott el, hogy lehessünk ennek a kicsi nemzetnek hűséges gyermekei. Isten azért választott el, hogy ebben a nemzetben dicsőítsük az Ő szent nevét.

Én kiválasztottalak téged, ezt mondja az Úr,
Hogy te gyümölcsöt teremj, mely megmarad,
Hogy akármit kérsz az Én nevemben,
Atyám megadja, Az Én nevem dicsőségére.

Jézusom, kész a szívem néked adni mindenem,
Elhívtál, megszenteltél érdemtelen! Jézusom,
Kész a szívem néked adni mindenem,
Hadd, legyen hálaáldozat életem!

(Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Miért lehetek hálás Istennek minden körülmények között? Mert tudom, hogy Isten kezében tarja a gyeplőt. És tudom, hogy Isten a rosszból képes jót kihozni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése