Keresés ebben a blogban

2019. március 1., péntek

2019-03-01

Kapcsolat 2.

„Mert ahogyan az ember derekára csatolja az övet, úgy csatoltam magamhoz Izráel és Júda egész házát - így szól az ÚR -, hogy az én népem legyenek, hírnevem, dicséretem és tiszteletem növelésére. De ők nem hallgattak rám." (Jer 13,11)
Órákat tölthetek bibliatanulmányozással, imádkozással, mindenféle szolgálattal a gyülekezetben, de ha személyesen nem vagyok benne, nem adom bele a lelkemet, akkor nem jön létre igazi kapcsolat az Istennel, és nagyon gyorsan meg fogom unni a dolgot, mert úgy látom, hogy nincs semmi értelme.
Ezért tehát nem Istent kell megváltoztatnom (amúgy sem tudom), hanem a hozzáfűződő kapcsolatom minőségét. Őszintén becsületesen, bizalommal, tisztelettel, hűséggel és nyíltszívűen kell közelednem hozzá.
Az ember az Istennel való kapcsolatra lett teremtve, ezért ennek a kapcsolatnak vannak olyan oldalai, aminek nincs megfelelője az emberek közötti kapcsolatban. Az egyik ilyen az imádat, ami kizárólag Istent illeti meg! Aztán az Isten iránti engedelmesség, ami megelőz minden emberi hatalmasság iránti engedelmességet. Te kit imádsz, és kinek engedelmeskedsz feltétel nélkül? (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Minden Krisztusban élő embernek rejtett forrása az imádság.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése