Keresés ebben a blogban

2014. április 17., csütörtök

2014-04-17

Mert ahová te mégy, odamegyek… (Ruth 1:16)
Mai Igénket egy anyósnak mondja a menye. A ragaszkodás csodálatos példája ez, mely időnként elhangzik egy-egy templomi esküvő alkalmával. Ám a nagy szerelem hatalmas elhatározásai közepette kimondott szavak az élet süllyesztőiben semmitmondónak bizonyulnak nem ritkán. A következő sorok viszont alátámasztják, hogy lehet ezt komolyan gondolni és megélni is. Legyen megerősödésünkre!
Amikor a Titanic 1912-ben elsüllyedt, Isadora Strauss asszony egyike volt azoknak a nőknek, akik nem menekültek meg. Biztonságot ajánlottak fel neki, de mivel férjének nem volt hely a mentőcsónakokon, ezt mondta: „Sok-sok éven át éltünk már együtt. Most öregek vagyunk. Ahova ő megy, én is követem."
Ragaszkodj ahhoz te is, akit az Úrtól kaptál. Minden áron tarts ki mellette. Ez nem könnyű, de áldásos feladat…
A nap gondolata:
A jó házasság titka, hogy mindig tele van titokkal. Nem tudunk napirendre térni egymás fölött. Kérdezted, hogy mi fogott meg a feleségemben? Ez nem múlt idő, hanem jelen, mert mindennap arra ébredek, hogy egy csodálatos nő van mellettem. És én ettől teljesen le vagyok nyűgözve. (Mohay Tamás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése