Keresés ebben a blogban

2014. augusztus 11., hétfő

2014-08-11

Tudatos időbeosztás?!
Jól vigyázzatok tehát, hogyan éltek; ne esztelenül, hanem bölcsen, kihasználva az alkalmas időt… (Efezus 5:15-16)
Időbeosztásunk mennyire tudatos? Elfolynak a percek, az órák a mindennapjainkból, vagy tudatosan sikerül odafigyelnünk a jó időbeosztásra? Isten egyik odaszánt gyermeke fogalmazta meg a következőket: „Több, mint fél évszázadon át sohasem ismertem olyan napot, amikor ne lett volna több munkám, mint amennyit el tudtam volna végezni. 40 éven át évente mintegy 30 ezer levelet kaptam, és a legtöbb levél átment a kezemen. Mindig van kilenc munkatársam, akik segítenek a német, francia, angol, dán, olasz, orosz és más nyelveken történő levelezésben. Aztán, mintegy 1200 tagból álló gyülekezet lelkipásztorának nagyon sok a terhe. Emellett öt hatalmas árvaházat vezetek, meg a könyvkiadómat és a nyomdát. Traktátusok, könyvek és Bibliák millióit terjesztem. De mindig szabállyá tettem, hogy sohasem kezdem el a munkát, mielőtt hosszabb időn át ne lettem volna együtt Istennel." És nekünk belefér minden nap az időnkbe az Úrral való kapcsolat?

A nap gondolata:

 Azt hiszem, a legjelentősebb döntés, amit napról napra hozni tudok, az az általam megválasztott hozzáállás. Ez sokkal fontosabb, mint múltam, a taníttatásom, a gazdagságom, sikereim vagy kudarcaim, a hírnév vagy a fájdalom, hogy mások mit gondolnak, vagy mondanak rólam, a körülményeimről, a pozíciómról. A hozzáállás visz előre, vagy bénítja meg a fejlődésemet. Egyedül ez szítja a szenvedélyem, vagy ostromolja a reményem. (Swindoll)