Keresés ebben a blogban

2015. november 16., hétfő

2015-11-16

Nincsen üdvösség senki másban, mert nem is adatott az embereknek az ég alatt más név, amely által üdvözülhetnénk. (ApCsel 4:12)
Mai Igénk Jézusról szól. Miképpen az alábbi történet is.
Íme, egy kínai keresztyén ember tanúságtétele: „Végigjártam az élet útját, és egy mély verembe estem. A verem kétségbeeséssel, bátortalansággal és bűnnel volt tele. Ahogy a veremben feküdtem, megjelent Mohamed, és így szólt: „A te hibád, hogy ide kerültél. Vétkeztél Allah ellen, és elnyerted méltó büntetésed." Aztán Marx is odajött hozzám és ezt mondta: „Az osztálykülönbségek miatt estél verembe. Fel kell lázadnod ellene." Ám hiába változott az államvezetés, én még mindig a gödörben vergődtem. Aztán eljött Buddha, aki azt mondta: „Igazából nem is vagy gödörben. Csak hiszed, hogy ott vagy. Mindez csak az elme játéka. Békélj meg, és tanulj meg együtt élni a démonjaiddal." Aztán Kunfuciusz is közbeszólt: „Itt van az önfejlesztés 10 lépése, mellyel kikecmereghetsz a gödörből. Ha végigküzdöd, ki fogsz mászni belőle." De bármennyire is küszködtem és csiszoltam magam, nem tudtam kikeveredni a gödörből, mert túlságosan mély volt. 
„Végül egy napon eljött Jézus Krisztus. Látta, ahogy vergődöm a gödrömben. Egy szó nélkül levetette fehér köpenyét, és leereszkedett hozzám a sáros gödörbe. Aztán erős karjaival felemelt, és kihúzott a gödörből. Istennek legyen hála, hogy Jézus megtette értem azt, amit én nem voltam képes magamért megtenni."

A nap gondolata:

A kereszténység nem egy vallási rendszer, csupán emberek, akik Jézust követik… (Donald Miller)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése