Keresés ebben a blogban

2016. július 23., szombat

2016-07-23

Elragadod őket; olyanokká lesznek, mint az álom… (Zsolt 90,5a.)
A keresztyén ember legfontosabb kötelességei közé tartozik saját magának megvizsgálása. Ahol olyan emberek vannak, akik nem magukat, hanem másokat vizsgálgatnak, azok nem keresztyének, ha annak nevezik is magukat. A keresztyénségünk kezdete az önvizsgálat.
Most hát meg kell vizsgálnom magamat ezen Ige által, ami azt mondja rólam, hogy olyan az életem, mint az álom.
El kell fogadnom az Ige igazságát, amely azt mondja rólam, mert látom és tapasztalom, hogy az életem valóban olyan tűnő, olyan rövid életű, mint az álom.
Megfigyeltem azt is, hogy az álom változó. Milyen sok mindent összeálmodunk. Pillanatról pillanatra változik álmaink színtere. Ha most ezekre gondolva nézem meg az életem, vigyáznom kell arra, hogy keresztyénségem és hitem ne legyen ilyen változó, mint az álom. (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Mint ahogy a saját bűnötök bocsánatában hisztek, úgy kell hinnetek a mások bűnei bocsánatában is. (Keller)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése