Keresés ebben a blogban

2016. július 24., vasárnap

2016-07-24

Elragadod őket; olyanokká lesznek, mint az álom… (Zsolt 90,5a.)
Az álmodó ember előtt nincs lehetetlen dolog. Álmainkban lehetetlennek tűnő dolgokat tudunk megcsinálni. Jártam a vízen, átsétáltam szakadékok fölött, felemelkedtem a csillagokba, én a szegény, egyszerre gazdag lettem, hogy én az erőtlen, nagy ellenséget legyőztem. Valóban nem volt lehetetlen előttem, azaz álmaim előtt. Eszembe kell, hogy jusson Jézus szava, aki ugyanezt mondta a hívőkre nézve: Semmi sem lehetetlen a hívőknek, vagy minden lehetséges a hívőknek. Bárcsak tudnék ezzel számolni napról napra és tudnék így felkiáltani Istenhez: Uram, növeld az én hitemet. Adj hitet, amelyek előtt nincsenek lehetetlen dolgok.
Hálaadással jut eszembe, hogy nagyon sokszor megtörtént már velem, hogy amit emberileg teljesen lehetetlennek tartottam, az hit által lehetségessé lett, megvalósult.
Különösen szükségem van arra, hogy ezt soha el ne felejtsem. Olyan sokszor kételkedésbe jutok, olyan hamar elővesz az aggodalom, a csüggedés, hogy ilyenkor csodálatos erőforrás számomra, hogy semmi sem lehetetlen a hívőnek. Nem kell tehát aggódnom, nem kell panaszkodnom és nem kell kétségbe esnem, hanem hinni kell. (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Minél nagyobb hittel tapadunk az Úrhoz, annál nagyobb csodát művel általunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése