Keresés ebben a blogban

2018. március 6., kedd

2018-03-06

Nem ti választottatok ki engem, hanem én választottalak ki titeket, és arra rendeltelek, hogy elmenjetek és gyümölcsöt teremjetek, és gyümölcsötök megmaradjon. (Jn 15:16)
Mint kiválasztottak élhetünk az Úr kegyelméből, hit által, és amikor arra gondolunk, hogy milyen gyülekezetet, egyházat szeretnénk, akkor jusson eszünkbe a következő fogadalom:
„Az én egyházam Krisztus egyháza. Olyan emberekből áll, mint amilyen én vagyok. Az én igyekezetem vagy közönyösségem is hozzájárul ahhoz, hogy olyan, amilyen. Azt szeretném, hogy az egyházam lámpa legyen a zarándokok számára, és vezesse őket Krisztushoz, a jósághoz, igazsághoz és szépséghez. Az lesz, ha én is az vagyok. Az én egyházam barátságos, ha én is az vagyok. A templompadok telve lesznek, ha én is segítek megtölteni őket. Az én egyházam nagy munkát fog végezni, ha én is munkálkodom. Az én egyházam nagylelkű adományozó lesz, sok célt támogat majd, ha én is nagylelkű adakozó vagyok. Az én egyházam sokakat vonz istentiszteletére és testvéri közösségébe, ha én is példás, vonzó keresztyén életet élek. Az én egyházam a hűség és a szeretet, a bátorság és a hit egyháza, a nemes lélek egyháza, ha én is azzá teszem, ha én is telve vagyok mindezekkel. Ezért Isten segítségét kérve újra odaszentelem magamat annak, hogy én is legyek olyan, amilyennek egyházamat szeretném látni."
         Jézus barátai! Örüljetek a kiválasztottságnak, de lássátok meg a személyre szabott feladatokat és teremjetek gyümölcsöt a kiválasztó Úr dicsőségére és embertársaitok javára! (Katona Béla)

A nap gondolata:

Ne aggódj az egyház jövője miatt, hanem légy jelen a gyülekezetedben!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése