Keresés ebben a blogban

2019. május 7., kedd

2019-05-07

A bűn ígéretei: boldogság 2.

Mindezeket neked adom, ha leborulva imádsz engem. (Mt 4,9)
Az igazi boldogság titka abban van, hogy van Megváltónk, és hogy életünk Őbenne lehet. Akármi jöjjön az életembe, Ő tesz boldoggá. mert az Úrban van a boldogság!
Pál apostol azt mondja: én megtanultam, hogy körülményeim között elégedett legyek. (Fil 4,11) Ez a boldogság. Tehát nem az, hogy van-e pénzem, vagy nincs, hanem hogy amikben vagyok, azokban megelégedett legyek. Ez a boldogság. Az ördög nem ezt nyújtja nekünk.
A világ tele van az ördög ígéreteivel és az emberek nem tesznek mást, mint futnak… Csupa futkosás a világ és veszett száguldás a boldogság után. Ez az ördögnek és a bűnnek a legrettenetesebb ígérete, amikor ezen a földön boldoggá akar tenni.
A megtérés tulajdonképpen felfedezés. A hályog lehull a szemünkről és meglátjuk, hogy az ördög becsapott.
Az igazi boldogság abban van, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra van. Boldog, aki így szólhat: Nekem az élet Krisztus, és a meghalás nyereség. (Fil 1,21) (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Tanulj meg együtt élni a megválaszolatlan kérdésekkel, teljes szívből bízz Istenben, és hozd ki minden napból a legtöbbet. Ez a Biblia receptje a boldogságra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése