Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 29., vasárnap

2013-09-29

Aki megtagad engem az emberek előtt, azt én is megtagadom mennyei Atyám előtt. (Mt 10:33)
Milyen gyakori jelenség életünkben a Jézusról szóló bizonyságtétel? Nem előfordul-e velünk, hogy inkább nem fedjük fel a Jézushoz való tartozásunkat csupán azért, mert még kellemetlenségünk lehet belőle? Inkább nem mondjuk el a másiknak a véleményünket, mely Jézusra mutatna, csak azért, hogy meg ne bántsuk az illetőt. Amikor így teszünk, megtagadjuk Jézust és ez fáj neki. Ő mondta: Aki megtagad engem az emberek előtt, azt én is megtagadom mennyei Atyám előtt. (Mt 10:33) Nem agresszívan, nem másokat támadva vagy éppen fenyegetve kell nekünk bizonyságot tenni Jézusról, hanem szelíden, de mégis határozottan, szeretettel, de mégis felelősségteljesen. Én tudom, hogy ez nem olyan egyszerű, de minél többször gyakoroljuk, annál könnyebb lesz és minél többször gyakoroljuk, annál többek számára jelent majd áldást mindaz, amiről, akiről beszélünk. Gyakorold, vállald a bizonyságtételt, mert életeket menthetsz vele! 
A nap gondolata:
Tartsd a legnagyobb kitűntetésnek és dicsőségnek, ha a Krisztussal való egység miatt megvetnek és bolondnak tartanak. Mi bolondok vagyunk Krisztusért. (Tersteegen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése