Keresés ebben a blogban

2013. október 12., szombat

2013-10-12

Míg nem voltam hajlandó megvallani bűnömet, gyenge voltam és nyomorult, egész nap jajgattam. (Zsolt. 32:3, NLT fordítás)
Bűnöm megvallása jót tesz az egészségemnek. Bármelyik pszichológus megmondhatja: Jót tesz tisztázni lelkiismeretünket és kibeszélni magunkból a dolgokat. Nem arra való a testünk, hogy bent tartsuk azokat. Mikor a bűnt magunkban tartogatjuk, az olyan, mint amikor felrázunk egy szénsavas palackot. Gyakorlatilag felrobban.
Dávid így fogalmaz a Zsoltárokban: "Míg nem voltam hajlandó megvallani bűnömet, gyenge voltam és nyomorult, egész nap jajgattam. ... erőm elpárolgott, mint víz a nyári hőségben. Végül megvallottam Neked vétkemet, bűnömet nem takargattam. ... és Te megbocsátottál! Minden bűnöm elszállt." (Zsolt. 32:3-5, NLT fordítás)
Dávid magába zárta bűnét és az hatással volt a testére. Ha nem beszéled el Istennek a problémáidat, bűnödet, keserűségedet, a tested fogja megsínyleni.
A Columbo sorozat egyik epizódjára emlékeztet ez engem, amikor a komikus Johnny Carson játszotta a rossz fiút. Mikor végül elkapták, így szólt: "Tudja, igazán örülök, hogy elfogtak, mert a bűnöm már szinte megölt."
Orvosok szerint sok beteg már ma elhagyhatná a kórházat, ha tudnák, hogyan szabaduljanak meg bűntudatuktól vagy sértettségüktől azok miatt a dolgok miatt, amelyeket ők okoztak másoknak, vagy amelyeket mások okoztak nekik. (Forrás: Napi remény)
A nap gondolata:
 Az igazi nagysághoz vezető út: akarj igen kicsiny maradni! (Spurgeon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése