Keresés ebben a blogban

2013. január 14., hétfő

2013-01-14

Legyen az nála, és olvassa azt egész életében, hogy megtanulja félni
Istenét, az Urat, őrizze meg ennek a törvénynek minden Igéjét és teljesítse
mindezeket a rendelkezéseket. (5Móz 17:19)



Billy Graham szerint a hívő ember kudarcainak egyik oka, hogy nem vesszük
komolyan Isten Igéjét, és eltelnek olyan napok életünkben, amikor nem
olvassuk. S ilyenkor azt mondjuk, hogy Urunk, most nagyon sok a dolgunk,
most ne haragudj, majd bepótolom az előtted való elcsendesedést. És Isten
megérti, hogy ilyen az életünk, megérti, hogy nagyon elfoglaltak vagyunk.
Csak az a kérdés, hogy mi megértjük-e, hogy a mi napjaink nem lesznek
olyanok, hogyha nem olvassuk Isten Igéjét. Az Úristen nagyon megértő,
kérdés, hogy mi látjuk-e, hogy nekünk van szükségünk az Ige olvasására? Én
ezt tapasztalatból tudom alátámasztani. Kora reggel, közvetlenül ébredésem
után szoktam lelki életet élni: elcsendesedni az Úr előtt, Bibliát olvasni.
De előfordult már velem, hogy nem sikerült ezzel indítanom a napomat. Később
pótoltam, de addig mennyi békét elvesztettem, mennyi mindent másképpen
csináltam, mennyi nyugtalanság, türelmetlenség lett az Ige nélküli
napkezdésem eredménye... Neked hogyan indulnak napjaid? Az Úrral? Vagy Vele
akkor foglalkozol, ha ráérsz?



A nap gondolata:

Az igazi Biblia-olvasásnak nincs ideje haszontalanságok olvasására. (Kempis
Tamás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése