Keresés ebben a blogban

2020. július 24., péntek

2020-07-24

Erős támasz az Úr!

 „Az Úr a te oltalmad jobb kezed felől." (Zsoltár 121,5)

Amikor a 40. születésnapom előtt kiszakadt a gerincsérvem, aminek a létezéséről addig nem is tudtam, egy hosszas felépülési szakasz vette a kezdetét. A kiszakadt sérv körüli idegek olyan traumát szenvedtek, melynek következtében a jobb lábam teljesen elgyengült. Annyira, hogy bottal kellett járnom, hogy meg tudjam tartani az egyensúlyomat, és képes legyek önmagam ellátására.

Ebben a helyzetben, az életem minden pillanata egy kínlódás volt. De akárhányszor a jobb kezembe vettem a botot, arra gondoltam, hogy milyen jó, hogy nem csak egy élettelen tárgyra támaszkodhatom, ami segít önmagam megtartásában, hanem eközben tart az Úristen is. Hiszen Ő ígéretéhez híven ott áll a jobbomon! Nem csak én tartom magamat fogcsikorgatva, hanem örömmel támogat, és oltalmaz az Úr is.

Ez a helyzet segített megérteni a fenti Igét, hogy milyen nagy jelentőségű, amikor tudatosul bennünk, és átéljük, hogy mit jelent, amikor Isten támogat. Ez segített elfogadni, és feldolgozni a szenvedéseimet. Ezt az Igét mondtam magamban, amikor már bot nélkül tanultam járni, és ezen az Igén keresztül adott erőt az Úr azóta is, még sokféle nehézségek között.

Bár a jobb lábam évek múltán is gyengébb, és nagyon oda kell figyelnem hogyan állok, hogyan járok, én mégis erősebbnek érzem magamat, mint valaha, mert a sok szenvedés alatt átéltem, hogy mit jelent az, amikor az Úr az oltalmam a jobb kezem felől, és megőriz jártomban – keltemben, mindenkor. (Molnár Virág, Mezőkovácsháza)

A nap gondolata:

Ma is bátran, hittel támaszkodj az Úrra, Aki a te oltalmad is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése