Keresés ebben a blogban

2013. január 17., csütörtök

2013-01-17

Szívembe zártam beszédedet, hogy ne vétkezzem ellened. (Zsolt 119,11)


Isten Igéjének memorizálása kapcsán vajon mekkora motiváció lenne, ha azt
mondanám nektek, hogy mindenki kap, mondjuk 100.000 forintot Igénként, amit
fejből el tud mondani a Bibliából. Szerintem óriási motiváció lenne, de
természetesen én sem 100.000 forintot, sem jóval kevesebbet nem tudok
felajánlani senkinek, viszont önmagunk miatt érdemes egy picit azon
elgondolkodni, hogy hány igét tudunk kívülről a Bibliából? És ha nem olyan
nagy szám jön ki, még akkor sem kell elszégyellni magunkat. Gondoljunk arra,
hogy minden héten egyet tanuljunk meg. Heti egy mondat a Bibliából. Azért az
már egy év alatt 52, öt év alatt 260. Az már nem kevés. Egy-egy mondatot
heti szinten, az nem egy megerőltető dolog. Érdemes. Azért mert kemény
munkának tűnik, de a javunkat szolgálja, és így válik életünk részévé, így
költözik szívünkbe mindaz, amit megtanulunk. Ez egy 100 százalékos
hatékonysága Isten Igéjének megértésének. Te hány Igét tudsz fejből idézni?


A nap gondolata:

Isten számára teremtettem, az Ő tulajdona vagyok. (Bernleres)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése