Keresés ebben a blogban

2013. október 2., szerda

2013-10-02

Mit tegyünk ezekkel az emberekkel? (ApCsel 4:16)
Az Urat hűségesen képviselő emberek mindig kihívás elé állítják az Istent nem ismerő világi vezetőket. Pár évtizede még minden további nélkül megmondták bárkinek: templom, vagy munka? Válassz! Mert a kettő nem fog menni együtt. És a legtöbb ember a munkát választotta. Meg kell élni valamiből, a családomat el kell tartani – így gondolkodtak sokan. S vajon hányan választották a templomba járást, ezzel együtt az Istenhez tartozást? Én értem az emberi oldalát ennek a múltbeli eseménynek, amit sokan megtapasztaltak, de vajon ismerünk-e olyat, aki azt tudta mondani, hogy én az Istent választom. Akkor is, ha nem lesz könnyű nekem és a családomnak. Én hallottam olyan emberről, akit behívattak és választás elé állítottak: munka, vagy templom? S azt mondta az illető: kérem a munkakönyvemet! Én hívő ember vagyok! Inkább felmondok Önöknél, mintsem a Krisztusomat megtagadjam. Meg is kapta a munkakönyvét az illető, de az Isten gondoskodása nem szűnt meg felette, sőt még jobban megtapasztalta családjával együtt. Merünk-e ennyire ráhagyatkozni az Istenre? Vagy félünk ettől és inkább nem vállaljuk a hitünket?
A nap gondolata:
Az igazi hit megtiszteli Istent, Isten pedig megtiszteli az igazi hitet. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése