Keresés ebben a blogban

2014. május 28., szerda

2014-05-28

Mert az Emberfia azért jött, hogy megkeresse és megtartsa az elveszettet. (Lk 19:10)
Max Lucado írja: Amikor a legidősebb lányom kétéves volt, elveszítettem őt az áruházban. Teljesen pánikba estem! Egyszerre semmi más nem számított, csak, hogy megtaláljam. A vásárlásról teljesen megfeledkeztem. A bevásárlólista jelentőségét veszítette.
A nevét kiáltoztam. Nem érdekelt, mit gondolnak az emberek. Minden energiámmal azon voltam, hogy megtaláljam elveszett gyermekemet. Meg is lett: a kabátok mögött rejtőzött.
Nincs olyan ár, amit egy szülő meg ne fizetne azért, hogy megmentse a gyermekét. Sem erőt, sem energiát nem kímél. Egy szülő bármit megtesz azért, hogy a gyermekét megtalálja. Csakúgy, mint Isten.
Jól jegyezd meg a következőket. Isten legnagyszerűbb alkotása nem a csodálatos csillagok, nem is az ámulatos kanyonok. Az Ő örökkévaló terve az, hogy megkeresse a gyermekeit. A menny és a föld nem ismer nagyobb szenvedélyt, mint Isten irántad való szenvedélyét! Téged megtalált már a Pásztor? Adj hálát érte! Ha pedig látsz tévelygőket, rossz irányba tartókat, kérd az Urat, hogy őket is keresse és találja meg!
A nap gondolata:
 Ha okosságodra és iparkodásodra jobban támaszkodsz, mint Krisztus Jézus magához hódító szeretetére, nemigen vagy csak későn leszel Istentől megvilágosított emberré, mert Isten azt kívánja, hogy neki teljesen alávessük magunkat, és okoskodásunk szűk körén a lángoló szeretet szárnyain felülemelkedjünk. (Kempis Tamás)
Imádság:
Jézusom! Köszönöm, hogy a tied lehetek. Az az oka ennek, hogy kerestél és megtaláltál engem, sőt a tieidhez vezettél. Áldalak érte. Ámen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése