Keresés ebben a blogban

2011. január 31., hétfő

2011-01-31

Te vagy az az ember! (2Sámuel 12:7)
Érdekesek vagyunk mi, emberek. Ezt a megállapítást abból az apropóból teszem, hogy amikor olvassuk vagy hallgatjuk Isten Igéjét, akkor könnyen arra gondolunk: Ó, ha a szomszéd hallotta volna ezt a prédikációt! Ez neki szólt! Néhány hete mondta valaki egy istentisztelet után: ezt anyósomnak kellett volna hallani! Hamis gondolkodás ez. Az Ige nekünk szól. Én vagyok az az ember, akit megérint. Nekem üzen vele az Úr, az én életemet akarja egy másik irányba terelni, nekem kell magamra venni azt, amit megértettem belőle. Nagyon felkavart ez az igehirdetés – mondta valaki a múltkorában. Nálam ez azt jelenti: megérintette, szíven találta, magára ismert az elhangzottakból. És ez a jó! Így indulhat el valakinek az életében változás, gyógyulás, kibékülés, megbékélés, bűnbánatra jutás. Testvér! Az Ige neked szól. Mindig. Bárhol hallgatod, vagy bárhol olvasod, vedd magadra, Téged szólít az Úr! Ha pedig úgy érzed, hogy másnak is szól, akkor légy továbbadója az igei útmutatásnak!
A nap gondolata:
Ha Életed rögös útján megbotolsz, ott vannak a jóbarátok, hogy támaszkodhass beléjük, s ha elesel, ők akkor is ott vannak, hogy karjukat nyújtsák neked, felsegítsenek. Ne feledd, te is ilyen támasz, s segítő kéz vagy nekik! (Victoria F. O.)

2 megjegyzés:

  1. Mitől igaz keresztény, egy keresztény?

    VálaszTörlés
  2. Válasz: http://katoistvan.hu/content/kik-az-igazi-kereszt%C3%A9nyekkereszty%C3%A9nek

    VálaszTörlés