Keresés ebben a blogban

2011. február 2., szerda

2011-02-01

Meg van írva: Az én házamat imádság házának nevezik: ti pedig rablók barlangjává teszitek. (Mt 21:13)
A templom az imádság háza. De vajon arra is használjuk? Időnként nem lesz méltatlan dolgok helyszíne? Egy adventi hangverseny, egy karácsonyi koncert bizonyára nem sérti Isten dicsőségét, de azért Lady Gaga-t talán nem kellene énekelni a templomban. Akik látták az X-Factor legutóbbi műsorát, tudják, miről beszélek. (2010. november 9 táján A szerk. megjegyzése) Nálam kiverte a biztosítékot. Persze én gyarló ember vagyok, nem én számítok, de arra gondoltam, hogy vajon Jézus mit szól ehhez? Nekem a fent idézett Ige jutott eszembe, melynek minden szava Jézustól származik. Számít az nekünk, hogy mit gondol Jézus a tetteinkről? Mert akkor jobban kellene ügyelnünk azzal kapcsolatban, hogy milyen képet rajzolunk ország-világ elé. Ügyelnünk kell arra, hogy milyen egyházképet festünk az emberek elé. Nem véletlenül élcelődött a műsorvezető arról, hogy mit szóltak ehhez a hívek… De még egyszer mondom: az a nagy kérdés, hogy mit szól ehhez Jézus? Ráadásul ez nemcsak a templomi „rendezvényekre", hanem minden másra is vonatkozik. Már, ha számít az Úr Jézus szava nekünk…
A nap gondolata:
Bármilyen közel van a karó a tőkéhez, soha nincs közöttük életközösség. (Szikszai)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése