Keresés ebben a blogban

2011. február 14., hétfő

2011-02-14

Beláttam tehát, hogy nincs jobb, mint ha örül az ember a munkájának. (Préd 3:22)
Egy tévé műsorban megkérdezték az utca emberét, hogy mi a világ legjobb munkája. Mielőtt az elhangzó válaszokról szólnék, hozzád fordulok: szerinted melyik? Te melyiket tartod a világ legjobb munkájának és miért azt? A műsorban megszólalók meglátásom szerint egyéniségükhöz és személyiségükhöz illő választ adtak, így aztán ápolótól orvosig, világutazótól gengszterig (!!) terjedt a skála. Néhány napja egy hívő labdarúgó nyilatkozatát olvastam, aki megtérése után elhatározta, hogy Isten dicsőségére fog focizni. Nekem tetszett ez a gondolat. Szerintem ugyanis a világ legjobb munkája az, amire rendelt bennünket az Úr, és ha ezt hittel, lelkesen, odaszántan végezzük. Te a világ legjobb munkáját végzed napról napra?
A nap gondolata:
Panaszkodtam, hogy nincs cipőm, amíg nem találkoztam valakivel, akinek nincs lába.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése