Keresés ebben a blogban

2011. február 15., kedd

2011-02-15

Beláttam tehát, hogy nincs jobb, mint ha örül az ember a munkájának. (Préd 3:22)
Néhány hete olvastam az egyik újságban, hogy több embert megkérdeztek a leendő munkájáról és egy fiatal azt mondta, hogy rangon aluli munkát nem vállalna el. Rangon aluli munka? Mi az? Valahogy ismeretlennek tűnik nekem ez a fogalom. Isten biztosan nem alkotott, nem hozott létre rangon aluli munkát. Nem tudom, hogy mi mindenre gondolt a nyilatkozattevő, de azt gondolom, hogy a mai világban nagyon nem lehet válogatni. Ha van munkája valakinek, akkor örüljön neki és végezze azt úgy, hogy tudása legjavát nyújtja benne. Egyetlen munka sem rangon aluli, ha valaki azt örömmel végzi. Én már olvastam utcasepréssel foglalkozót nagy lelkesedéssel beszélni a munkájáról. Azt csináld, amire hívattál, amire képességeket adott neked az Úr. Ha pedig mégsem abban tevékenykedsz, hidd el, az Úr megmutatja számodra a helyes utat, de rajtad egyetlen munkahelyen se múljon semmi. Tedd oda magad és szolgáld az Urat, bárhová is állított hosszabb vagy rövidebb időre!
A nap gondolata:
Semmi sem olyan elviselhetetlen az ember számára, mint a szenvedélyek, ügyes-bajos dolgok, szórakozás, iparkodás nélküli teljes tétlenség. Ilyenkor átérzi semmi voltát, elhagyatottságát, elégtelenségét, függőségét, tehetetlenségét, ürességét. (Blaise Pascal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése