Keresés ebben a blogban

2012. június 15., péntek

2012-06-15

Most tehát embereknek akarok a kedvében járni, vagy Istennek? Vagy embereknek igyekszem tetszeni? Ha még mindig embereknek akarnék tetszeni, nem volnék Krisztus szolgája. (Galata 1:10)

Egy Angliában focizó olasz fiatalember nyilatkozta mostanság: Valaki elmondhatná már a helyieknek, hogy nem én vagyok az egyetlen fiatal, gazdag futballista. 21 évesen két éve élek messze a hazámtól. Egész jól beilleszkedtem, de itt nincsenek igazi barátaim. A legrosszabb viszont a sajtó – az olasz és az angol is összevissza irkál mindent. Ha veszek egy Fiat Unót, azt mondják, egy Ferrari jobban illene hozzám. Ha veszek egy Ferrarit, akkor két lábbal kéne a földön állnom, és miért nem vettem inkább egy Fiatot. Ha mosolygok, akkor nem vagyok elég komoly, ha nem mosolygok, akkor egy önelégült fajankó vagyok, mert még egy mosollyal sem tudom értékelni, hogy milyen szerencsés vagyok. Őrület'.
Nekem az jutott eszembe, hogy ilyen az, amikor valaki embereknek akar megfelelni, nem pedig Istennek. Neked mi számít jobban: embereknek, vagy Istennek tetszeni? Az előbbiért ne törd magad: légy önmagad az Úrban, keresve Jézus tetszését. Ez sokaknak nem fog „bejönni” környezetedben, de lesznek olyanok is, akik általad közel kerülnek Megváltójukhoz. Már pedig ez a feladatunk: embereket Jézushoz vezetni, ezt azonban csak az Úr tetszésére való életfolytatással lehet megtenni…

A nap gondolata:
Aki a gyerekek kenyerét eszi, kell, hogy a fiak engedelmességét gyakorolja. (Spurgeon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése