Keresés ebben a blogban

2013. június 14., péntek

2013-06-14

A férfi elhagyja apját és anyját, ragaszkodik feleségéhez, és lesznek egy testté.  (1Mózes 2:24)
…ragaszkodik feleségéhez… - folytatja Igénk mondanivalóját. Ragaszkodni a házastársamhoz minden körülmények között: ez is a házasság fontos része. Nemcsak a férjre, hanem a feleségre is vonatkozik. A Ruth könyvében elhangzik a ragaszkodás egyik fantasztikus gondolatsora: Mert ahová te mégy, odamegyek, ahol te megszállsz, ott szállok meg. Néped az én népem, és Istened az én Istenem. Ahol te meghalsz, ott akarok meghalni én is, ott temessenek el engem! Úgy bánjék velem az ÚR most és ezután is, hogy csak a halál választ el engem tőled! (Ruth 1:16-17) Igaz, hogy ezt egy a férjét elveszítő asszony mondja az anyósának, de a házastársak egymáshoz való ragaszkodásának is hasonlónak kell lenni. Vagyis ragaszkodom a házastársamhoz minden körülmény között, minden élethelyzetben. Nem futamodom meg az élet kihívásait tapasztalva… Milyen a te ragaszkodásod? A nehézségek hatására elillan, vagy tudsz és akarsz kitartani társad mellett? Kérd az Úr segítségét az utóbbira szüntelen…
A nap gondolata:
Van az életben sok kedves és vidám dolog, ami Isten ajándéka is lehet, de könnyen válhat megbotránkozásunk és elesésünk okává is. (Victor János)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése