Keresés ebben a blogban

2013. november 14., csütörtök

2013-11-14

Athéni férfiak, minden tekintetben nagyon vallásos embereknek látlak titeket, mert amikor bejártam és megtekintettem szentélyeiteket, találtam olyan oltárt is, amelyre ez volt felírva: AZ ISMERETLEN ISTENNEK. Akit tehát ti ismeretlenül tiszteltek, én azt hirdetem nektek. (ApCsel 17:22-23)
Pár hónapja egy egyházi konferencián mondta valaki, hogy manapság nem a hitetlenség az, amivel küzd az egyház, hanem a hiszékenység. Egyetértek e véleménnyel. Ma nagyon hiszékenyek az emberek. Nagy a lelki éhség, de sokan rossz helyen keresnek, és nem találják a megfelelő forrást. Talán azért, mert mi, Krisztus követői, tanítványai nagyon csendben vagyunk, nem merünk bizonyságot tenni a Megváltóról. A tartsuk tiszteletben a másik hitét elv alapján inkább nem szólunk, amikor a másik egyértelműen tévutakat jár. Persze tartsuk tiszteletben a másik hitét, ne legyünk tolakodóak, agresszívek, de ne nézzük el, ha embertársaink a pokol, a kárhozat felé tartanak…
Mit tehetünk? Két dolgot mindenképpen: imádkozhatunk a tévelygőkért és bizonyságot tehetünk Megváltónkról, az Úr Jézus Krisztusról. Éljünk az Úr által elkészített lehetőségeinkkel!
A nap gondolata:
A hit nem jótéteményeket váró kancsal égre pillantás, hanem a lélek állapota, énünk beállítottsága Krisztussal, Krisztus iránt. (Luther Márton)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése