Keresés ebben a blogban

2014. február 20., csütörtök

2014-02-20

Erre megkérdezte tőlük: „Hát ti kinek mondotok engem?” (Máté 16:15)
  • Kicsoda Jézus?
Egykor a tanítványait kérdezte szemtől szemben, most bennünket egyen-egyenként. Nos, Jézus sok mindent mondott magáról. Figyelemfelkeltő dolgokat. Olyanokat, amiket más nem igazán.
  • Én vagyok a jó Pásztor, aki életét adja a juhokért.
  • Én vagyok a feltámadás és az élet, aki hisz énbennem, ha meghal is él.
  • Én vagyok az út, az igazság és az élet, senki sem mehet az Atyához, csakis énáltalam.
  • Én vagyok az igazi szőlőtő.
Az előbb elhangzottakon kívül is sok mindent állított magáról Jézus, de a leglényegesebb az, hogy számunkra kicsoda ő. Ha ugyanis Jézus ezek közül számunkra egyiket sem jelenti, akkor nincs vele szoros kapcsolatunk, és nincs is ennek semmilyen következménye ránk nézve. Helyesebben van, mert a Biblia azt mondja, hogy akinek nincs hite Jézusban, annak örök élete sincs, az nem fog üdvözülni sem. Tehát akár kapcsolatban vagyunk Jézussal, akár nem, mindkettőnek van következménye ránk nézve.
  • Számodra kicsoda Jézus?
Életbevágóan fontos ez a kérdés. Pontosabban az örök életbe vágóan…
A nap gondolata:
Jézus szolga. Engedd, hogy szolgáljon neked és általad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése