Keresés ebben a blogban

2014. február 23., vasárnap

2014-02-23

Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt. (János 15:5)
            Mit akar Jézus, hogy milyen közöm legyen hozzá? Igénkben ott van a válasz erre a kérdésre. Jézus szándéka, célja velünk az, hogy úgy összetartozzunk, mint a szőlőtő és a szőlővesszők. Én vagyok a szőlőtő, ti a szőlővesszők: aki énbennem marad, és én őbenne, az terem sok gyümölcsöt, mert nélkülem semmit sem tudtok cselekedni. – mondja Jézus. Meglehetősen világos beszéd ez. Értjük jól. Jézus azt szeretné, ha olyan kapcsolatban lennénk vele, mint a szőlővessző a szőlőtővel. A szőlővessző mit sem ér, ha már nincs a szőlőtövön. Nem tudja ellátni rendeltetését, nem fog teremni. Nem jó már semmire, csak arra, hogy tűzre vessék. Jézus célja tehát az, hogy szoros kapcsolatban legyen velünk, hogy áramolni tudjon bennünk mindaz, ami az élethez, az örök élethez szükséges. Neked ilyen kapcsolatod van Vele?
A nap gondolata:
 Krisztus nélkül élni a legboldogtalanabb állapot. (Spurgeon)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése