Keresés ebben a blogban

2014. március 25., kedd

2014-03-25

Az Úristenhez fordultam, hozzá folyamodtam imádsággal… (Dániel 9:3)

Neked milyen az imaéleted? Milyen gyakran és mennyi időt imádkozol? Tudom, valószínűleg már sok igehirdetést, tanítást olvastál, vagy hallgattál az imádságról, de érdemes újra és újra átgondolnunk az Úrhoz fűződő kapcsolatunkat. Íme valakinek a véleménye ezzel kapcsolatban:
 „Húsz éve kezdtem el időt szakítani az imádságra. Az életem átalakult. A legnagyobb beteljesedést nem a csodálatos imameghallgatások listája adta, bár ez is rendkívüli volt; az igazi örömet azonban az Istennel való kapcsolatom minőségi változása adta. Amikor elkezdtem imádkozni, nem tudtam, hogy mi fog történni. Isten és köztem szinte csak futó kapcsolat volt. Nem sokszor jöttünk össze hosszabb beszélgetésre. Most azonban sokat vagyunk együtt, nem csak futtában intézzük el a beszélgetést, hanem tartalmas, lélek-vizsgáló párbeszédet folytatunk minden reggel jó hosszú ideig. Úgy érzem, sokkal jobban megismertem Istent, mióta elkezdtem imádkozni."

Szánj időt te is az imádkozásra! Tégy így akkor is, ha elfoglalt ember vagy. Hidd el, az áldások nem maradnak el, hanem csodálatos megtapasztalásaid lesznek és az Úrral való kapcsolatod kiteljesedése életed egészére kihatással lesz…

A nap gondolata:
Gyakran sokkal többet tanultam egyetlen ima közben, mint amennyit össze tudtam volna gyűjteni sok olvasásból és elmélkedésből. (Luther Márton)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése