Keresés ebben a blogban

2017. január 2., hétfő

Kedves Olvasóim!

2017 van! Csak ízlelgetem ezt az évszámot…Valami elmúlt, s valami elkezdődött. Ami elmúlt, azon változtatni már nem tudunk… Ami előttünk van…, nos ott van lehetőségünk.
Azt olvassuk a Bibliában:
2Kor 5:17 Ert ha valaki Krisztusban van, új teremtés az: a régi elmúlt, és íme: új jött létre.
Van itt egy feltétel megfogalmazva, hogy mi kell ahhoz, hogy új jöjjön létre: „ha valaki Krisztusban van.
Krisztus volt az, aki a Mindenható szájában Ige volt, szó, amely a semmiből valamit teremtett.
Legyen világosság!s Ő bejött a világba, mint világosság:
Jn 8:12 Jézus ismét megszólalt, és ezt mondta nekik: "Én vagyok a világ világossága: aki engem követ, nem jár sötétségben, hanem övé lesz az élet világossága.
Arra bátorít a világ világossága, hogy ne járjunk sötétségben, Őt kövessük, s mienk lesz az élet világossága, mienk lesz az az áldás, amit régen Ábrahámban megígért nekünk a Mindenható.
A Teremtő Isten elválasztotta a sötétséget a világosságtól. Arra bátorít ezzel bennünket, hogy világosságban járjunk, válasszuk le az életünket a sötétségről, a bálványimádásról, a hamis vallásosságról, Ezt mondja a világ világossága:
Jn 12:46 Én világosságul jöttem a világba, hogy aki hisz énbennem, ne maradjon a sötétségben.
Krisztusban vagy?
Ha igen, akkor 2017-ben az életedben valami új jön létre. Ez nem Istenen múlik, Ő elkészítette ezt a számodra. Ez rajtad múlik, hogy odaszánod-e az életedet erre.
Ezzel kívánok 2017-re áldott új esztendőt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése