Keresés ebben a blogban

2019. június 25., kedd

2019-06-25

Az én szolgám 6.

Ez az én szolgám, akit támogatok, az én választottam, akiben gyönyörködöm. Lelkemmel ajándékoztam meg, törvényt hirdet a népeknek. Nem kiált, nem lármáz, és nem hallatja szavát az utcán. A megrepedt nádszálat nem töri össze, a füstölgő mécsest nem oltja el, igazán hirdeti a törvényt. Nem alszik ki, és nem törik össze, míg a törvénynek érvényt nem szerez a földön; tanítására várnak a szigetek. (Ézs 42,1-4)
Lehet, hogy ma reggel mi is pislákoló gyertyáknak érezzük magunkat, akik inkább csak füstöt árasztunk és nem világosságot. De ne essünk kétségbe, mert ez a csodálatos Szolga ránk is fújja Szentlelkét és így mi is lángra kaphatunk, és áldott világosságot áraszthatunk magunk körül. Nem tudom, hogy igaz-e vagy legenda, miszerint a híres zeneszerző-hegedűművész, az olasz Paganini börtönbe került. Ott a hegedűjének egy kivételével minden húrja elszakadt. De ő azon az egy húron tovább játszott és így szerezte a híres Capriccióit, amik a mai napig gyönyörködtetik a zeneszerető embereket. Lehet, hogy a mi életünk hegedűjének a húrjai is el-elszakadnak, de ha a Nagy Mester, ez a Szolga, az Úr Jézus kezébe veszi azt, akkor csodálatos dallamokat tud kicsalni belőle. Adjuk át hát életünket Neki, s akkor Ő használni fog minket is, s így az életünk minden napja és eseménye az Ő dicsőségét szolgálja majd. (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

A múltat nem tudjuk megváltoztatni, de a jövőt igen. Isten kegyelméből te is megváltoztathatod a tiédet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése