Keresés ebben a blogban

2019. augusztus 30., péntek

2019-08-30

Én vagyok 2.

Az asszony így felelt: Tudom, hogy eljön a Messiás, akit Krisztusnak neveznek, és amikor eljön, kijelent nekünk mindent. Jézus ezt mondta neki: Én vagyok az, aki veled beszélek. (Jn 4,25-26)
Jézus beszélget a samáriai asszonnyal. Jézus Krisztusnak tekintélye, hatalma van, amit mindenki tud és ért, aki ismeri Őt. Ez az asszony azonban még nem ismerte Őt. Te már ismered? A samáriai asszony még várta a Messiást. A te életedbe már megérkezett, olyan Krisztust vár az asszony, aki mindent megjelent, azaz elmond, ami az örök életre szükséges. Milyen jó lenne ezt az asszonyt utánozni abban, hogy megelégszünk Krisztus tanításával, és nem ácsingózunk a tévéjósok, asztroshow-k, horoszkópok, ezoterikus könyvek világa után.
Ha igazán Krisztust tanuljuk, és Krisztustól tanulunk, aki maga az Élet, nem fogunk másik tanítót keresni, és nem is fogadunk el mást tanítónknak. (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Az Ő türelme az én üdvösségem. Életem története pedig: Ő mindig könyörülettel hordozott. (Bezzel)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése