Keresés ebben a blogban

2020. március 18., szerda

2020-03-18

Félelem 3.

Ne félj, és ne rettegj, mert az ÚRisten, az én Istenem veled van, nem hagy cserben és nem hagy el. (1Krón 28,20)
 A félelem nagy akadály. Megbénít. Még arra is képes, hogy őrületbe kergessen. A félelemérzet: börtön. A lélek börtöne. Akadály köztünk és Isten között. De azt üzeni nekünk Isten Igéje: Ne félj! Nem kell félned. Ne rettegj! Azért mondja Isten ezt nekünk, mert félünk. Mert a próféták is féltek, sőt a tanítványok is.
Ábrahám is félt – akkor még Ábrám volt a neve. Akkor így szólt hozzá az Úr látomásban: Ne félj Ábrám: én vagyok a pajzsod, jutalmad igen bőséges. (1Móz 15,1). Ne félj, én vagyok a garancia ígéreteimhez, és amit mondtam, úgy lesz. Tekints föl az égre, és számold meg a csillagokat, ha meg tudod számolni! Ennyi utódod lesz! (1Móz 15,5). Ne félj, mert az Úr Isten veled van és veled lesz! (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

A félelem és a hit minden nap feltámad bennünk, nekünk kell döntenünk arról, hogy melyiket hagyjuk érvényesülni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése