Keresés ebben a blogban

2011. augusztus 25., csütörtök

2011-08-25

Hívd az Urat…
A hatalmas Isten, az ÚR szól, és hívja a földet napkelettől napnyugatig… Hálaadással áldozz Istennek, és teljesítsd a Felségesnek tett fogadalmaidat! Hívj segítségül engem a nyomorúság idején! Én megszabadítlak, és te dicsőítesz engem. (Zsoltárok 50:1.15)
A zsoltárban azt mondja Isten: „Hálaadással áldozz Istennek, és teljesítsd a Felségesnek tett fogadalmaidat!” Ő erre hív! Hálára és fogadalmaink teljesítésére. Hányszor elmaradtak ezek, s hányszor kértünk Tőle úgy és hívtuk segítségül nevét, hogy a magunk részéről, a háláról, a dicséretről bizony elfelejtkeztünk, sőt, amit annyira akartunk cserébe adni, csak hallgattasson meg imánk, azt sem teljesítettük. Bizony így kerülnek helyére a mi hívásaink. „Hívj segítségül engem a nyomorúság idején, én megszabadítalak, te pedig dicsőítesz engem!” Mielőtt kiáltunk a nyomorúságból, felemeljük szavunkat Istenhez, s várjuk a megszabadítás átélését, jusson el hozzánk Istennek e mai beszéde: „Értsétek meg ezt, ti, akik elfeledkeztetek Istenről, különben elragad menthetetlenül. Aki hálaadással áldozik, az dicsőít engem, és aki ilyen úton jár, annak mutatom meg Isten szabadítását.” A zsoltár leleplezi bűnös szívünket, és meg nem hallgatott könyörgéseink okára mutat rá. Ezért halljuk meg ma Isten szerető szívű hívását. Ne feledkezzünk meg mindarról, amit Ő akar mondani a Bibliában, igehirdetésben, vagy amit megértünk feleletként az ima csendjében. Ha mindez újra életünk része lesz, Ő ígéri, újra átélhetjük azt a szabadítást, amire elhívott bennünket. Csendesítsen el e mai Ige a szívünket és gyújtson reményt bennünk újbóli szabadításokra. (Berencsi Balázs)
A nap gondolata:
Azt még soha senki nem bizonyította, hogy nincs élet a halál után - akkor miért kell annyira kételkedni abban, hogy van ?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése