Keresés ebben a blogban

2013. szeptember 6., péntek

2013-09-06

És hozzájuk menvén Jézus, szólt nekik, mondván: Nékem adatott minden hatalom, mennyen és földön. Elmenvén azért, tegyetek tanítványokká minden népeket! Megkeresztelvén őket az Atyának, a Fiúnak és a Szentléleknek nevében, tanítván őket, hogy megtartsák mindazt, amit én parancsoltam néktek. És íme, én ti veletek vagyok minden napon a világ végezetéig! Ámen (Máté 28 :18-20)
Jézus nem lemond rólunk, hanem terve van velünk: ránk bízza az üzenetet „elmenvén azért!”
Elgondolkoztam: hány lépést is tettem meg életemben azért, hogy tanítvánnyá tegyek valakit? Mert ahhoz nem várni kell, hogy majdcsak megértik az emberek, hogy Isten mit üzen, hanem meg kell mozdulni, el kell indulni, el kell menni. Sőt! Folyamatosan mennie kellene a keresztyén embereknek! Nemcsak ülni a kényelmes padokban, zengeni a zsoltárt, jól érezni magunkat az istentiszteleten, hanem a hallott Igével elmenni azokhoz, akik nem hallották! Hány lépést teszünk meg ennek érdekében?
Mert ha mi nem mozdulunk meg, akkor majd ő mozdít ki bennünket! (Jel.2:5) (P. Tóthné Szakács Zita)
A nap gondolata:
Isten csak a mi emberi életünk romjain épít.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése