Keresés ebben a blogban

2016. szeptember 24., szombat

Meghívó hálaadó istentiszteletre

Kedves Olvasóm, kedves Barátom!
Szeretnélek meghívni egy rendhagyó hálaadó istentiszteletre.
Ahogy írtam egy korábbi üzenetben, nagyon hálás vagyok azért Istennek, hogy működteti, s rajtam keresztül működteti ezt a napi ige, igemagyarázat, s gondolat oldalt.
Ezért úgy határoztam, hogy közös hálaadásra hívlak benneteket, egy élőszavas istentiszteletre a skype szobámba.
Az istentisztelet időpontja: 2016.október 10.-én 19,00 órakor
A skype szobába úgy tudsz bejutni, ha előzetesen felveszel ismerősnek (bekelteto.nagykovet ) Természetesen én visszajelöllek. Az istentisztelet előtt 10 perccel légy elérhető a skype, s írj egy rövid üzenetet, szeretnél részt venni az istentiszteleten. Be fogunk hívni.
Ha van a szívedben egy pár gondolat arról, hogy Isten miben tudta ezt az oldalt használni az életedben, szívesen veszem, ha elmondod majd a közösségben.
Szeretettel várlak.
Kató István alias petya1962
Jézus Krisztus földi békéltető nagykövete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése