Keresés ebben a blogban

2018. október 14., vasárnap

2018-10-14

Jézus barátai

Ti barátaim vagytok, ha azt teszitek, amit én parancsolok nektek. (Jn 15,14)
Jézus sohasem szégyelli barátait. Jöhetnek nehéz idők, nagy kísértések, nagy elesések, de Ő nem szégyelli azokat soha, akikkel egyszer igaz és őszinte barátságot kötött. Hányszor éreztem már, hogy nem vagyok méltó az Ő barátságára, mennyiszer láttam szomorúan, hogy az én barátságom miatt szégyenkezhet Jézus, és Ő mégis mellettem állt, mégsem szégyellt. Megmondta őszinte barátsággal hibáimat, bűnömet, de nem szégyellt, hanem megmosogatott.
Ó, mily hű barát a Jézus, hordja bűnünk , bánatunk.
Mily dicsőség, hogy nevében, Istenhez fordulhatunk.

S mennyi békét elveszítünk, sírva hordjuk bánatunk.
S mind azért, mert hő imában, Őhozzá nem fordulunk.

Ér-e próba vagy kísértés? Háborúság zaklat-é?
El ne csüggedj ám miatta: Vidd imádban Ő elé.

Volt-e már ily hű barátod? Gondod így ki fölvevé?
Látja minden gyöngeséged: Tárd ki bátran Õ elé!
(Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Krisztus lelket átható erő. Aki azt mondja, hogy Őbenne marad - azon meg kell látszania, hogy ezzel az erővel van összeköttetésben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése