Keresés ebben a blogban

2011. június 28., kedd

2011-06-28

Ha Isten Fia vagy, és szállj le a keresztről! (Mt 27:40)
Helyettem, miattam, értem! Ez a kereszt üzenete. Jézus Krisztus helyettem, miattam, értem szenvedett és halt meg. Jó, hogy nem szállt le a keresztről, mert akkor nem lenne elvégezve a világ megváltása. Akkor Jézus nem lenne a világ Megváltója. A Sátán megkísértette még ott is ezzel a balga beszéddel, de Jézus ellenállt és elvégezte a rá bízottakat. Hála legyen Neki érte! De vajon el tudod mondani, hogy Jézus a te személyes Megváltód? Ezen áll vagy bukik minden. A bűnbocsánatod, az örök életed. Ma még lehet, ma még szabad, borulj le a kereszt alatt…(Katona Béla)
A nap gondolata:
Nem karddal, hanem kereszttel igázta le Krisztus a világot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése