Keresés ebben a blogban

2019. december 10., kedd

2019-12-10

Jézus az út 5.

Jézus így válaszolt: Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, csak énáltalam. (Jn 14,6)
Amikor emberileg már egyetlen út sincs, még mindig van Krisztusod, Ő az út! Sok utat kipróbál az ember az egyetlen út, Krisztus mellett és helyett. Olyan úton akarok járni, amelyen azt teszem, amit én akarok – halljuk gyakran. Sokan évekig járnak az okkultizmus útján. Vannak, akik a feminizmus vagy az ezotéria útjára lépnek. Zsákutcák ezek, nem visznek tovább. De nagy az Isten kegyelme, ugyanis amikor ezekből a zsákutcákból visszatérek, ott áll szemben velem az Isten, és felém nyújtja a kezét, és azt mondja: „Jer, és kövess engem!" Lehet, hogy Isten útjai logikátlanoknak tűnnek, hiszen nem mindig van bennük rendszeresség, kiszámíthatóság és megvalósíthatóság. Isten útjai kalandos utaknak tűnhetnek, de valahányszor nem tudom, hogy merre tovább, oda áll elém Jézus és ezt mondja: „Én vagyok az út..." Felém kinyújtott kezén a szegek nyomai, melyek arról árulkodnak, hogy nagyon sokba kerültem annak, aki a zsákutcába is, az életem labirintusába is utánam jött Jézus Krisztusban. (Prókai Árpád)

A nap gondolata:

Ahhoz, hogy azt az izgalmas életet élhesd hitben járva, amit Isten eltervezett számodra, mindkettőben jónak kell lenned: tettre késznek és megfontoltnak is. S mindkettő kitartó hitet követel meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése